lang lang

» مشتریان ما » ای پارت

مشتریان ما

ای پارت

بیشتر از 20 سال قبل، آقای Tom Gheysens شرکت خدمات اجاره ای خود را به یک شرکت تجهیزات صوتی ثابت تغییر داد و شروع به پخش تعدادی از برندها در بازار بنلوکس نمود.

ای پارت

 

ما کی هستیم و ماموریتمان چیست؟

 

بیشتر از 20 سال قبل، آقای Tom Gheysens شرکت خدمات اجاره ای خود را به یک شرکت تجهیزات صوتی ثابت تغییر داد و شروع به پخش تعدادی از برندها در بازار بنلوکس نمود.

 

 

 

با ابتکار در بکارگیری این برندها، شرکت آدیو پروف خیلی زود یکی از پیشتازترین شرکت های تجهیزات صوتی ثابت گردید. این واقعیت که این برندها، کیفیت و اطمینان بخشی مورد نظر تیم آدیو پروف را تامین نمی کردند، به اضافه علاقه Tom برای ارائه صدای عالی در اماکن عمومی، منجر به تولد برند صدایی ای پارت شد. این آغازی برای یک گروه محصولات صدایی نوآورانه بود که توسط نصب کنندگان، برای نصب کنندگان بوجود آمده بودند: محصولات ای پارت.

 

 

امروز، شرکت آدیو پروف، تولید کننده بلژیکی محصولات ای پارت (شامل بلندگوها و تجهیزات الکترونیک)، دارای بیش از 20 سال تجربه در دنیای تجهیزات صوتی ثابت است. محصولات ای پارت از طریق یک شبکه پخش برگزیده، توزیع می شوند، که در سراسر دنیا و در بیش از 80 کشور گسترده شده اند. ماموریت ما ارائه محصولات منحصر بفرد و از همه مهمتر قابل اطمینانی است که نیازهای مشتریان را با ارائه بهترین راهکارهای «ارزش در ازای پول» تامین می نماید. ما محصولات صوتی خوبی را برای پروژهای در اندازه کوچک و متوسط در قالب کاربردهای زیر ارائه می دهیم: مهمانداری و خدمات غذایی، خرده فروشی، فضای باز، تفریحی و ورزشی، مذهبی و آموزشی، سازمانی، مسکونی.

 

 

 

 

به نظر گزینه مناسبی است (این انتخاب طنینی مناسب دارد)

ما اعتقاد داریم که ارائه عالی ترین صدا (یکی از عناصر حسی پنجگانه) با قیمت های قابل استطاعت، یکی از راه های ارتقاء کیفی زندگی مردم است. برای همین است که ما اشتیاق داریم که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ایجاد راهکارهای صوتی نصب دائم باشیم. ما این کار را با متمایز بودن از دیگران و با اعطای قدرت و اختیار به کارکنانمان برای کسب بهترین ها در نوآوری، بازاریابی و برتری عملیاتی، انجام می دهیم. ما می خواهیم که  با ایجاد ارتباط نزدیک با نصب کنندگان، محبوبترین برند در زمینه تجهیزات صوتی ثابت باشیم. ماموریت ما آن است که در زمینه صدا، محبوبترین گزینه در میان نصب کنندگان شویم. ما می خواهیم که برند ای پارت در ذهن هر نصب کننده در بالای لیست قرار بگیرد.

 

 

همانطور که قبلا گفته شد، شرکت آدیو پروف توسط یک نصب کننده بنیان گذاشته شد، برای همین، ما بخوبی درک و حس می کنیم که چگونه نصب کنندگان به دنبال شریک و همراهی می گردند که در تولید و توسعه راهکارهای نوآورانه تجهیزات صوتی ثاب، از دیگران پیشی می گیرند. ما تولید کننده اختصاصی محصولات صوتی ای هستیم که در آنها اطمینان بخشی، سهولت نصب/ استفاده، خدمات خوب و قیمت های جذاب را ترکیب نموده ایم! ما علاقمندیم که بهترین کیفیت صدایی را برای مشتریان نهایی خود فراهم کنیم. محصولات ای پارت بطور اختصاصی طراحی شدند تا برای مصرف در بخش های بازار تجهیزات صوتی ثابت بشرح زیر مورد استفاده قرار گیرند:

 

بخش تجاری: موسیقی پس زمینه و اعلان پیام ها در مغازه ها، بارها، رستوران ها، هتل ها، اتاق های انتظار، سالن های نمایش، تبلیغات دیجیتال ...

بخش کاربردی / صنعتی: صدا در اماکن زیارتی و عبادتی،  سالن های برگزاری جلسات، کلاس های درس، ایستگاه های قطار و اتوبوس، مراکز ورزشی، انبارها، ادارات، پارکینگ ها ...

بخش مسکونی: سیستم پخش موسیقی تعبیه شده در منازل بصورت یکپارچه، سیستم های سرگرمی خانگی، سیستم های چند اتاقه ...

 

 

 

دفاتر فرماندهی ما

دفتر مرکزی ما در شهر شوتان (واقع در آنتورپ بلژیک) می باشد که در خود بخش تحقیق و توسعه، مرکز طراحی و انبار ما (به مساحت 3000 مترمربع) را جای می دهد. وجود یک انبار دیگر در بلژیک به مساحت بیش از 6000 مترمربع، زیرساخت بهینه برای توزیع کالا را تضمین می نماید.

آدیو پروف همچنین یک دفتر در شهر شنژن چین در قالب شرکت Apart Asia Ltd. دارد که به عنوان یک فاکتور کلیدی در فرایند کنترل کیفیت، به ما اجازه می دهد تا کیفیت و اطمینان بخشی ثابت کالا را تضمین نماییم. علاوه براین، این شرکت تابعه، هماهنگ کننده و بهینه ساز ارتباطات با کارخانجات تولید کننده می باشد.